Daag ons uit!

Skyclean heeft een reputatie als het gaat om bijzondere en uitdagende gevelreiniging. Dus, heeft u een pand dat toe is aan een opfrisbeurt? Wij komen graag een demonstratie geven van onze schoonmaakexpertise.

Vragen? T +31 (0)413 366 888   /  

Office manager gezocht!
Home > Officemanager gezocht!

Officemanager gezocht!

20 apr 2022
Toe aan een nieuwe uitdaging?

Vanwege de groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega, die ons team komt versterken! De spin in het web, de man/vrouw die zorgt dat alles bij ons op rolletjes loopt. Die alles overziet en die altijd voor iedereen klaar staat. Kortom wij zijn op zoek naar een:

 

Office manager - 24-40 uur per week

 

SkyClean inspecteert, reinigt en repareert en schildert XXL bedrijfspanden in heel Europa. Wij werken voor grote internationale vastgoedeigenaren en zijn gespecialiseerd in industrieel en logistiek vastgoed. Wij zijn een kleine, informele club met grote ambities en zoeken mensen die deze samen met ons waar willen maken. 

 

Wat ga je bij ons doen?

Als office manager heb je een centrale rol in onze organisatie. Je bent hét aanspreekpunt voor zowel secretariële, facilitaire en organisatorische vragen. Het werk is gevarieerd met verantwoordelijkheid voor ons eigen pand, telefonie, bijhouden van de agenda, het maken van afspraken en overige gerelateerde werkzaamheden.

 

Je verleent daarbij ondersteunende werkzaamheden voor de afdelingen administratie, sales en operatie. Een deel van het werk bestaat uit het verzorgen van de geautomatiseerde boekhouding en het versturen van facturen. Nauwkeurigheid en gevoel voor boekhouding is belangrijker dan ervaring, want we hebben een heel gebruiksvriendelijk systeem. Je communiceert met klanten, relaties en leveranciers. Omdat deze veelal gevestigd zijn in het buitenland is goede kennis van Engels essentieel, waarbij Frans en Duits een pré zijn.

 

Wie ben jij?

Een enthousiaste duizendpoot die zaken overziet, voortijdig problemen signaleert, pro actief is, goed kan doorpakken en uiteindelijk zorgt dat zaken geregeld worden. Je hebt een MBO/HBO werk- en denkniveau, leeftijd is niet belangrijk als je maar energiek en positief bent.

 

Wat vragen wij nog meer van jou?

  • je hebt ervaring in een soortgelijke functie
  • je bent in het bezit van rijbewijs B
  • je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
  • je bent flexibel
  • je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar, waarbij je minimaal 4 dagen per week aanwezig bent

 

Wat bieden wij?

  • een uitdagende baan voor 24 tot 40 uur
  • een salaris, afhankelijk van opleiding en werkniveau, tussen € 2.500 en € 3.400 per maand
  • gezellige collega’s
  • pensioenregeling
  • een tijdelijke aanstelling voor 1 jaar. Wanneer we na een jaar tevreden over elkaar zijn, is het onze  intentie om de tijdelijke aanstelling om te zetten in een vast dienstverband  

 

Solliciteren? Ja natuurlijk!

Enthousiast geworden over deze vacature? Solliciteer dan nu! Dit kun je doen door je CV en motivatie te mailen naar lvanderpas@skyclean.nl t.a.v. Lieke van der Pas. Heb je nog vragen, dan kun je ook contact opnemen met Lieke.

Je ziet ons overal

© 2021 SkyClean