Daag ons uit!

Skyclean heeft een reputatie als het gaat om bijzondere en uitdagende gevelreiniging. Dus, heeft u een pand dat toe is aan een opfrisbeurt? Wij komen graag een demonstratie geven van onze schoonmaakexpertise.

Vragen? T +31 (0)413 366 888   /  

Home > Vacature Commercieel medewerker binnendienst

Vacature Commercieel medewerker binnendienst

Kent de Franse taal voor jou geen verrassingen en ben je commercieel onderlegd? SkyClean is op zoek naar:
COMMERCIEEL MEDEWERKER BINNENDIENST (PARTTIME 12 – 16 UUR PER WEEK)

 

XXL BUILDING CLEANING

SkyClean reinigt gevels. Gevels van industrieel- en logistiek vastgoed om precies te zijn. Bij voorkeur van het formaat XXL. En dat doen we door heel Europa. Om preciezer te zijn; SkyClean is Europees marktleider in het volledig automatisch reinigen van gevels. 

Ter ondersteuning voor onze key accountmanager in België/Frankrijk zoeken wij een Frans sprekende commercieel medewerk(st)er binnendienst voor 12 tot 16 uur per week, minimaal verdeeld over 3 dagen.

 

Functieomschrijving

Je zorgt ervoor dat de key accountmanager wordt ontlast op administratieve taken, zodat hij zijn werk optimaal kan uitvoeren. Daarnaast heb je (veelal telefonisch) contact met klanten en komt je Franse talenknobbel goed van pas.

Takenpakket:

  • Verwerken van post en email van de key accountmanager;
  • Onderhouden van contacten met (potentiële) klanten, leveranciers en collega’s (veelal telefonisch);
  • Opvolgen van uitstaande offertes;
  • Ondersteunen bij verkoop- en marketingactiviteiten;
  • Doen van koude acquisitie (bellen van leads/prospects om afspraken te genereren;
  • Ondersteunen van de projectmedewerkers;
  • Administratief ondersteunen van de key accountmanager;
  • Debiteuren / crediteuren beheer voor de Franse markt;

 

Functie-eisen:

  • In verband met ondersteuning van de key accountmanager België / Frankrijk, zijn wij op zoek naar iemand met een goede beheersing van de Nederlandse én Franse taal (bij voorkeur native speaker).
  • Je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau en hebt ervaring in een klantgerichte functie. Kennis van en ervaring met Pipedrive of vergelijkbare software is een pré.
  • Het is belangrijk dat je flexibel en stressbestendig bent. Je kunt zelfstandig werken, bent accuraat, gestructureerd, betrokken en hebt goede commerciële en communicatieve vaardigheden.
  • Je voert je werkzaamheden hoofdzakelijk uit op het kantoor in Veghel, maar het kan voorkomen dat je met de key accountmanager afspreekt op een andere locatie in Nederland of België.

 

Arbeidsvoorwaarden:

Je werkt nauw samen met de key accountmanager. Dat contact is veelal telefonisch. Op kantoor in Veghel maak je deel uit van een klein informeel team, waar naast hard werken humor erg belangrijk is. Skyclean biedt de volgende secundaire voorwaarden:

  • Salaris op basis van schoonmaal CAO
  • 8% vakantiegeld
  • 26 vrije dagen per jaar (o.b.v. fulltime dienstverband) 
  • Pensioenregeling
  • uitzicht op vast dienstverband

 

Solliciteren?

Enthousiast geworden over deze vacature? Solliciteer dan nu!
Dit kun je doen door je CV en motivatie voor 22 september te mailen naar mbersselaar@skyclean.nl t.a.v. Mirjam van den Bersselaar.

 

 

 

Je ziet ons overal

© 2019 SkyClean